طراحی قالب فوتبالی
تعرفه ی سفارشات

قالب (بلاگفا و لوکس بلاگ)

5 تا 10 هزار تومان
قالب (میهن بلاگ) 6 تا 10 هزار تومان
هدر 2000-4000 تومان
بنر 2000-3000 تومان
لوگو 2000 تومان

وضعیت آخرین سفارشات

http://s3.picofile.com/file/7969886876/kamel.jpg

قالب فوتبالی تیم منچستر یونایتد آماده ی فروش...

قالب سه ستونه ی منچستریونایتد با رنگبندی قرمز و مشکی-بسیار کم حجم و با سرعت لود بسیار بالا و با امکاناتی از جمله باکسهای تبلیغات بنری و متنی-باکس پیراهن فصل-باکس پربازدیدترین اخبار-دو باکس محبوبترین اخبار-باکس جدول رده بندی انگلیس و... با قیمت استثنایی 4000 تومان به یک نفر فروخته شده و تنها به یک نفر دیگر فروخته خواهد شد.

 

به زودی قالب فوتبالی دیگری برای فروش در سبد خرید کوئیک دیزاین قرار خواهد گرفت.



نظرات شما عزیزان:

احسان
ساعت18:02---10 آبان 1392
قيمتش چند ميشه؟؟

راستي نميشه هم دو ستونه بسازي هم سه ستونه؟؟

ببينم كدوم خوب بود بخرم..


پاسخ:پاسختون ارسال شد


احسان
ساعت17:09---10 آبان 1392
آدرس وبم اينه: http://realclub.ir/
پاسخ:تا اواخر هفته ی آینده قالب رئال مادرید در سبد خرید ما قرار میگیره که خبرتون میکنم.ممنون


احسان
ساعت12:28---10 آبان 1392
داداش ميتوني از اينا براي رئال هم آماده كني و بفروشي؟؟
پاسخ:بله.بعد از سفارش قالب فوتبال اروپا قالبی هم برای تیم رئال مادرید میسازم.آدرس وبتون رو بذارید خبرتون میکنم


احسان
ساعت8:31---10 آبان 1392
سلام داداش.

خيلي خوبه طراحيت..

ميخواي طراح من بشي؟؟؟

راستي ميخواي تبليغت كنم؟؟

ماهيانه 1000 تومن.

خبر بده
پاسخ:سلام.ممنون.فعلا مایل به تبلیغات نیستم.تبلیغات وبم رو تو بارسای رویایی گذاشتم و بازدهی خوبی هم داشته! اگه منظورتون طراحی قالب رئال مادرید هستش تا هفته ی آینده آماده میشه.آدرستون رو بذارید خبرتون میکنم.باتشکر


erfan
ساعت20:37---5 آبان 1392
سلام ببخشيد كه نتونستم جواب بدم فردا كد شارژ رو براتون ميذارم ممنون
پاسخ:خواهش میکنم.ممنون


erfan
ساعت11:33---5 آبان 1392
سلام دوست عزيز يه چند وقتي بود كه سرم شلوغ بود درس داشتم . هنوز هم وقت دارم كه قالب رو بخرم ؟ من اين هفته بعد از ظهري هستم اگه جواب داديد من بعد از ساعت 6 جواب ميدم.
پاسخ:سلام.من اینترنتم از شرکت مخابراته و دچار اشکالاتی شده که نمیتونم بعضی مواقع وبلاگها رو باز کنم! بله احتمالا یه نفر دیگه هم میخواد بخره که با شما میشید دو نفر و تکمیل میشه.


محمدرضا
ساعت22:01---1 آبان 1392
سلام ببخشید جوابی ندادید؟!

من این قالبو میخوام باید چیکار کنم.تورو خدا زودتر بگیدمرسی
پاسخ:پاسخ شما ارسال شد


erfan
ساعت23:41---22 مهر 1392
نه عوض نشد آخه من وقت ندارم كه برم هزينه رو كارت به كارت كنم فقط ميتونم از طريق شارژ به شما بدم

erfan
ساعت22:57---21 مهر 1392
ببخشيد شما جواب اين سوال منو نداديد كه گفتم آدرس تبليغ رو اون ادرس ميتونيد بذاريد . ميتون پول رو به صورت شارژ ايرانسل يا همراه اول بدم؟

erfan
ساعت22:40---21 مهر 1392
ميخوام بخرمش بايد چي كار كنم ؟ ميتوني لينك تبليغاتش رو اين آدرس بذاري؟ www.manutd7.lxb.ir/page/ads
پاسخ:پاسختون ارسال شد


erfan
ساعت21:59---18 مهر 1392
اگه قالب منچسترو بخواي درست كنى قيمتش چه قدره؟؟؟؟
پاسخ:پاسختون ارسال شد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: